طراحی و ساخت ویلا در کرج

طراحی و ساخت ویلا در کرج و اطراف کرج، با توجه به آب و هوایی که استان البرز دارد، یکی از فعالیت هایی می باشد که کارفرمایان همیشه به دنبال آن هستند. ساخت ویلا در استان البرز به دلیل نزدیکی این استان به تهران، باعث شده تا علاوه بر ساکنان این شهر، ساکنان شهر های اطراف نیز طراحی ویلا در کرج را انجام دهند. با توجه به اینکه ساخت ویلا در البرز باید بر اساس اصول انجام بگیرد، اغلب افرادی که سازنده ویلا در کرج هستند با عدم رعایت اصول سازه های بی کیفیتی را به مردم ارائه میدهند. پیشنهاد گروه مهندسی آرتیا این است که کارفرمایان حتما به دنبال مجموعه معتبر برای طراحی و ساخت ویلا در کرج باشند.

Villa in karaj

مراحل ساخت و اجرا ویلا در کرج

طراحی ویلا در کرج مراحل مختلفی دارد و همین موضوع نیز باعث می شود تا 0 تا 100 ساخت ویلا در شهر کرج زمان زیادی به طول بینجامد. همچنین تیم های مختلفی در بخش های متفاوت یک ویلا فعالیت دارند به عنوان مثال یک سازنده ویلا در کرج تیم های گوناگونی برای بخش ها مختلف در نظر میگیرد تا پروسه طراحی و نقشه کشی ویلا به مرحله اجرا این سازه ها برسد.

خاکبرداری زمین ویلا

عملیات خاکبرداری زیر نظر پیمانکار ساخت ویلا در البرز با استفاده از ماشین آلات سنگین (لودر، بیل مکانیکی) انجام می شود.

بتن ریزی زمین

بتن ریزی با استفاده از قالب های چوبی یا فلزی در محل هایی که فونداسیون در آنها اجرا می شود، انجام خواهد شد.

اجرا ستون ها

ستون های سازه با فرایند های میلگرد گذاری و بتن ریزی شروع می شوند و بخش مهمی از فرایند سفت کاری ویلا به شمار می روند.

قرار گیری تیرچه

تیرچه گذاری و استفاده از یونولیت برای اجرا قالب گذاری دور سقف نیاز است که در این مرحله انجام می شود.

دیوار چینی

بعد از به اتمام رسیدن فرایند های سفت کاری و ساخت سقف ویلا، می توان دیوار چینی را شروع کرد.

طراحی داخلی و خارجی

بعد از دیوار چینی معماران داخلی و خارجی می توانند برای ارائه طرح های مورد نیاز خود، اقدام کنند.

مراحل ساخت و اجرا ویلا در کرج

شما میتوانید برای طراحی ویلا در کرج اقدام کنید. سبک های مختلفی وجود دارد که می توانید ویلا را با این سبک ها طراحی کنید. البته برخی از این سبک ها مانند طراحی ویلا مدرن، طراحی ویلا کلاسیک، ویلا لاکچری و ساخت ویلا دوبلکس در کرج، در میان کارفرمایان محبوبیت بسیار بالایی دارند.

ساخت ویلا در گوهردشت

منطقه گوهردشت کرج از جمله مناطقی است که قدمت قدیمی در بین دیگر محله های کرج دارد. این منطقه با یک خیابان اصلی و چندین خیابان های فرعی تشکیل شده است. از قدیم به علت خوش آب و هوا بودن این منطقه طراحی ویلا در کرج به ویژه منطقه ذکر شده رشد بسیار چشمگیری کرد و سازندگان بسیاری در این محل سازه های ویلایی گران قیمتی بنا کردند. ساخت ویلا در گوهردشت امروزه نیز هدف بسیاری از مالکین و سازندگان است تا با طراحی ویلا در گوهردشت بتوانند در این منطقه سکونت داشته باشند. هزینه اجرا ویلا در گوهردشت به مراتب بسیار بالاتر از مناطق دیگر می باشد و بیشتر مواقع سازندگان، ویلاهای قدیمی موجود در این ناحیه را خریداری کرده و سپس بازسازی می کنند.

ساخت ویلا مدرن در کرج

طراحی ویلا های مدرن بسیار گسترده هستند و دست طراح برای این نوع از ویلا ها باز می باشد. عموما برای طراحی های مدرن معمار تلاش می کند تا از سادگی و مینیمالیست استفاده کند و همین موضوع نیز باعث می شود تا بسیاری از افراد، این سبک طراحی ویلا را بیشتر دوست داشته باشند. امروزه با ترکیب ویلا مدرن، استخر و محیط سازی مدرن می توان یک فضای جذاب را برای باغ یا ویلا به وجود آورد. برای طراحی ویلا در کرج از این موارد میتوان استفاده نمود.

 معمولا در طراحی های مدرن می توانید پنجره های بزرگ را مشاهده کنید که برای تماشای منظره و در اختیار داشتن ویئو بهتر در نظر گرفته شده اند. در نظر داشته باشید که اگر هزینه کمی را برای ساخت ویلا در نظر گرفته اید، بهتر است تا ساخت ویلا مدرن البرز را انتخاب کنید و از دیگر سبک ها چشم پوشی کنید. ساخت ویلا فلت مدرن یکی از محبوبترین مدل های اجرایی می باشد.

طراحی استخر در البرز
طراحی استخر در کرج

اجرا ویلای کلاسیک

معمولا ویلاهایی که در متراژ بالا ساخته شده اند را می توان به راحتی در سبک کلاسیک اجرا کرد. این ویلا ها دارای المان های بزرگ و رنگ های براق هستند و معمولا می توانید در بخش داخلی این سازه ها وسایل چوبی و بخش هایی که با استفاده از چوب ساخته شده اند را مشاهده کنید. در مناطق مختلف کرج می توانید طراحی های مختلف از ویلای کلاسیک را مشاهده کنید. ترکیب هایی که از سازه های کلاسیک می توانند جذابیت بصری بسیار زیادی را داشته باشند و همین موضوع نیز باعث شده تا بتوانید طرح های کلاسیک را در منظقه هایی که بالاشهر به شمار می روند نیز مشاهده کنید.

طراحی ویلا لاکچری در البرز

اگر هزینه ویلا برای شما اهمیتی ندارد و اولویت یک طراحی منحصر به فرد است، می توانید از طراحی های لاکچری استفاده کنید. طراحی های لاکچری معمولا جزو طرح هایی هستند که در هر منطقه ای نمی توانید آنها را مشاهده کنید و ممکن است ساخت ویلا لاکچری در کرج به تعداد انگشت شماری انجام شده باشد. طراحی ویلا در کرج به شکل لاکچری علاوه بر طراحی منحصر به فرد، دارای امکانات فوق العاده ای هستند که فضای بسیار عالی را برای یک تفریح خانوادگی و دوستانه به وجود می آورند.

ساخت استخر در البرز
اجرا استخر در البرز کرج

ساخت ویلا دوبلکس در کرج

یکی از محبوب ترین مدل های ویلا که در طراحی می تواند از سبک های مدرن، کلاسیک و لاکچری برخوردار باشد، ویلای دوبلکس است. طراحی ویلای دوبلکس در کرج به دلیل مناطق مرتفعی که استان البرز دارد و همچنین چشم انداز فوق العاده ای که می تواند برای سازه ایجاد شود بسیار محبوب است. 

ساخت ویلا دوبلکس در کردان، ساخت ویلا دوبلکس در طالقان، ساخت ویلا دوبلکس در چالوس، ساخت ویلا دوبلکس در آتشگاه از مواردی هستند که جزو خدمات تیم مهندسی آرتیا می باشند. در ویلای دوبلکس شما می توانید طبقه اول را برای آشپزخانه و پذیرایی در نظر داشته باشید و در طبقه دوم هم می توانید اتاق های خواب و فضایی برای سرگرمی مانند میز بیلیارد قرار دهید. در اختیار داشتن یک فضای گسترده، دست شما را برای طراحی داخلی بسیار باز خواهد کرد.

پیمانکار ساخت ویلا کرج

گروه مهندسی آرتیا، پیمانکار سازنده ویلا در کرج و سراسر استان البرز می باشد که خدمات ساخت ویلا را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می کند. مجموعه آرتیا به دلیل داشتن تیم های مختلف، اجرا 0 تا 100 پروژه طراحی ویلا در کرج را به صورت تخصصی و همگام با نیاز ها و سلیقه کارفرما انجام می دهد و همین موضوع نیز باعث شده تا نتیجه نهایی در بهترین حالت ممکن و طبق نیاز کارفرما باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با تلفن ها تماس آرتیا در ارتباط باشید. آرتیا ساخت ویلای ایرانی را به صورت تخصصی در انواع سبک ها اجرا می کند.

هزینه ساخت ویلا در استان البرز

هزینه طراحی ویلا در کرج به موارد مختلف وابسته است، برای مثال هزینه ساخت ویلا در کردان با قیمت ساخت ویلا در چالوس تفاوت دارد و دلیل این تفاوت قیمت نیز به دلیل وجود متغیر ها در فرایند ساخت یک ویلا می باشد. برخی از این موارد را در ادامه آورده ایم:

سوالات متداول

با توجه به فصلی که سازه ساخته میشود، تعداد طبقات ویلا، ناحیه ای که پروژه را استارت زده ایم میتواند بر زمان طراحی ویلا در کرج تاثیر مستقیم داشته باشد.

هزینه ساخت ویلا در کرج بسیار متغیر است و به موارد همچون قیمت زمین، منطقه، متراژ بنای احداث شده، امکانات قرار گرفته و بسیاری از عوامل دیگر که می تواند بر هزینه ویلا بیافزاید. 

امروزه بیشتر سازه هایی که در ساخت ویلا انتخاب میشوند از نوع سازه بتنی می باشد چرا که این سازه به نسبت اقتصادی تر از سازه فولادی می باشد.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن