ساخت استخر در ویلا

ساخت استخر در ویلا، می تواند همه آنچه که شما برای تفریح و سرگرمی نیاز دارید را به ارمغان آورد. برای طراحی و ساخت استخر برای ویلا، علاوه بر اینکه باید بودجه مشخصی در نظر بگیرید، باید مکان مناسب برای جانمایی استخر را در نظر داشته باشید. استخرها بیشتر جنبه تفریحی و ورزشی دارند به همین دلیل با توجه به نیاز شما می توانند ساخته شوند. استخرها تنها جنبه تفریحی ندارند، بلکه اگر در ساخت آنها استانداردهای لازم را رعایت کنید می تواند به افزایش ارزش ملک شما کمک کند. تیم آرتیا گروپ مجری تخصصی ساخت استخر در ویلا تمامی آنچه که شما برای ساخت استخر نیاز دارید را فراهم خواهند کرد.

نکات مهم در ساخت استخر برای ویلا

طراحی، بررسی دقیق مکان مورد نظر برای ساخت استخر در ویلا، بررسی مقاومت سازه مورد نظر، در نظر داشتن راه حل هایی برای آب بندی استخرها و بررسی خاک زمین از جمله موارد مهمی هستند که قبل از ساخت استخر برای ویلا باید در نظر گرفته شوند. برای ساخت استخر در ویلا، با توجه به متراژ فضا و شرایط آب و هوایی محل سکونت، می تواند اقدام به ساخت استخر کنید، چرا که استخرها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند و شما بسته به نیازتان می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

انواع استخرها از نظر محل قرار گیری

استخرهای روی زمین

این دسته از استخرها همانطور که از نامشان پیداست، روی زمین قرار می گیرند و اتصالات مربوط به آنها در جای ثابت دیگر قرار خواهند گرفت. استخرهای روی زمین به دلیل عمق کمی که دارند، تنها برای مصارف تفریحی مورد استفاده قرار می گیرند و برای افراد حرفه ای انتخاب مناسبی نیست.

استخرهای داخل زمین

این دسته از استخرها بعد از حفاری و گودبرداری زمین ساخته می شوند و باید مراحل اصولی را برای ساخت این نوع از استخرها طی کنید. کاسه این استخرها به طور کامل درون زمین قرار می گیرد و می توانید برای ساخت آنها از سازه های مختلف استفاده کنید.

پیمانکار ساخت استخر در ویلا

آرتیا با سال ها تجربه و با بهره گیری کادری مجرب، در زمینه ساخت استخر می تواند به شما کمک کند. آرتیا گروپ از طراحی تا مشاوره و اجرا در کنار شما خواهند بود تا برای ساخت استخر مورد نظرتان برنامه ریزی کنید. آرتیا گروپ از صفر تا صد پروژه ها در کنار شما خواهند بود تا پروژه خود را با بالاترین کیفیت و هزینه ای معقول به پایان رسانید.

سفارش ساخت استخر در ویلا

اگر شما هم قصد ساخت استخر برای ویلای خود را دارید که علاوه بر ایجاد محیطی برای تفریح باعث افزایش ارزش ملک شما شود، تیم آرتیا در کنار شما خواهد بود. برای ساخت استخری مدرن و با کیفیت، به یک تیم حرفه ای نیاز دارید که با تجربه کافی و انجام پروژه های موفق به شما کمک کنند. ما در آرتیا گروپ نیازهای شما را برآورده خواهیم کرد و از ابتدا تا انتهای پروژه ساخت استخر در ویلا در کنارتان خواهیم بود. برای ثبت سفارش ساخت استخر در ویلا می توانید با ما در ارتباط باشید.

هزینه ساخت استخر در ویلا

معمولا هزینه ساخت استخر در ویلا با توجه به ابعاد و طراحی آنها متفاوت است. برای برآورد تعرفه ساخت استخر در ویلا باید عوامل مختلفی را در نظر داشته باشید که برای راحتی کار می توانید از افراد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. آرتیا گروپ با سالها تجربه در زمینه ساخت استخر در ویلا می تواند به شما راهکارهایی ارائه دهد که در هزینه های شما صرفه جویی شود. تجهیزات، نوع مصالح، اندازه، طراحی و زمین مورد نظر از جمله عوامل موثر در هزینه ساخت استخر در ویلا می باشند. می توانید برای اطلاع از قیمت ساخت استخر در ویلا با مشاوران ما در گروه مهندسی آرتیا در ارتباط باشید.

طراحی استخر برای ویلا

مراحل ساخت استخر در ویلا

برای اینکه سازه استخر شما از نظر کیفیت و دوام مناسب باشد، باید اصولی را برای ساخت استخر در نظر داشته باشید. در ادامه این بخش با مراحل ساخت استخر آشنا خواهیم شد.

دریافت مجوز ساخت استخر در ویلا

بعد از اینکه طراحی مورد نظر شما برای ساخت استخر در ویلا آماده شد، نوبت به دریافت مجوز می رسد، بنابراین اولین مرحله برای اجرا استخر در ویلا، دریافت مجوز نیست بلکه طراحی استخر است. بعد از اینکه طرح مورد نظرتان را انتخاب کردید باید برای دریافت مجوز به شهرداری منطقه خود مراجعه کنید.

گودبرداری زمین مورد نظر

این کار که معمولا توسط ماشین های مخصوص انجام می شود، با توجه به طرح و عمق مورد نظر شما انجام خواهد گرفت. برای گودبرداری استخر، باید تمامی شرایط لازم را در نظر بگیرید و بعد اقدام به ساخت استخر نمایید. در این بخش باید تمام جزئیاتی که برای ساخت استخر مورد نیاز است را در نظر بگیرید.

آرماتور بندی استخر

بعد از اینکه شیب بندی کف استخر انجام شد، باید اقدام به آرماتوربندی کف و دیواره های استخر کنید. آرماتوربندی خصوصا در استخرهای بتنی از جمله مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید، چرا که بتن به تنهایی توانایی تحمل نیروی کششی را ندارد. آرماتوربندی برای ساخت استخر در ویلا، از ضروری ترین کارها برای جلوگیری از آسیب رسیدن به استخر می باشد.

لوله کشی استخر

با توجه به اینکه لوله کشی غیر اصولی استخر می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات متعدد در سازه استخر شود، به همین دلیل بهتر است از افراد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. لوله کشی استخر در فاصله معینی از استخر و در زیر زمین انجام می گیرد به همین دلیل عدم توجه کافی به این مرحله، شما را متحمل هزینه های زیادی خواهد کرد.

بتن ریزی استخر

یکی دیگر از مراحل ساخت استخر در ویلا، بتن ریزی است که بتن باید در بخش های مختلف استخر پاشیده شود. آرماتورهای تعبیه شده در کف و دیواره های استخر باید به طور کامل توسط بتن پوشیده شوند. در برخی موارد از مواد مختلف در بتن استفاده می کنند تا منجر به بهبود آب بندی استخر شود.

آب بندی استخر

به دلیل در تماس بودن طولانی مدت دیواره های استخر با آب، برای افزایش دوام و استحکام استخر نیازمند آب بندی اصولی آن می باشید. بعد از آماده کردن ملات مورد نظر برای آب بندی استخر، باید در دو مرحله آن را در بخش های مختلف از جمله دیوار و کف استخر مورد استفاده قرار دهید. استفاده از کاشی های مناسب نیز می تواند در آب بندی استخر موثر باشد.

ساخت استخر در ویلا خصوصا در شمال کشور، از رایج ترین کارهایی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آرتیا گروپ مجری تخصصی ساخت استخر در شمال، فضایی دلنشین و چشمگیر را در ویلای شما به ارمغان می آورد.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن