ساخت ویلا در دماوند

 یکی از بهترین  راه ها برای دوری از فضای آلوده شهر ساخت ویلا در دماوند است. امروزه که همه مردم به دنبال آرامش و هوای پاک برای یک زندگی سلامت هستند، دماوند و ساخت و ساز در این منطقه راه حل پیشنهادی ما است. دماوند با دارا بودن مناطق کوهستانی و سرسبز بکر خود، محبوب دل مردم تهران، کرج و حومه گشته است. سالهاست مردم عزیز استان تهران و البرز بر حسب بودجه ای که دارند به دنبال ویلا باغ و ویلایی در این منطقه می گردند تا لحظات خوشی در کنار خانواده داشته باشند. تیم مهندسی آرتیا با داشتن سالها تجربه در امر ساخت و ساز و مشاوره در این خصوص می تواند به شما همراهان عزیز در ساخت ویلاهای با کیفیت و مدرن  در استان تهران و البرز یاری کند.

قیمت ساخت ویلا در دماوند

هزینه ساخت ویلا و قیمت زمین و ملک در دماوند به نسبت سایر مناطق پایین تر است. اما بسته به سلیقه و سبک شما در طراحی ویلا، چه به شکل ساخت ویلای ایرانی و چه به شکل ویلاهای لوکس دوبلکس و تریبلکس متفاوت است. شما میتوانید با توجه به بودجه ای که در دست دارید می توانید ویلایی در منطقه خوش آب و هوای  دماوند و حومه داشته باشید و از آن لذت ببرید، برخلاف باور برخی ویلا  صرفا یک سازه ای پر رفاه و پر امکانات نیست، داشتن یک ویلای کوچک با محوطه دلنشین و زیبا شما را به آرامش دعوت خواهد کرد.

قیمت ساخت ویلا در دماوند در تمامی این منطقه یکسان نیست، و قیمت زمین در همه نقاط دماوند با دیگری تفاوت دارد. به عنوان مثال هزینه ساخت در گیلاوند با جابان متفاوت است. اما ساخت ویلا در این منطقه در مقایسه با مناطقی مانند لواسانات یا فشم تفاوت چشمگیری داشته ولی قطعا  به طور کلی ساخت و ساز در دماوند به نسبت دیگر مناطق، اقتصادی تر خواهد بود.اجرا ویلا در دماوند

مراحل و ضوابط ساخت ویلا تهران(دماوند)

ساخت و ساز یک ویلا از ابتدا تا انتها لیستی از مراحل، ضوابط و همچنین یک سری از باید ها و نباید هایی میباشد که در طول پروژه عمل به آن ها الزامیست. مراحل ساخت ویلا به شرح ذیل است:

هدف از انجام پروژه

قبل از هر گونه اقدام در خصوص ساخت ویلا باید هدف از انجام این پروژه را در نظر گرفت، که هدف از این امر آیا استفاده شخصی از ویلا خواهد بود؟ یا به عنوان سرمایه گذاری ساخته خواهد شد؟ بعد از تعیین هدف از ساخت می توان سراغ طراحی ویلا و اقدامات کلی رفت. زیرا هنگام ساخت برای سرمایه گذاری صرفا اهداف درآمدزایی مورد نظر است، و متاسفانه توجه آنچنانی به متریال استفاده شده در سازه نمیشود. در صورتیکه پروژه برای استفاده شخصی ساخته و پرداخته میشود، سلیقه کارفرما بسیار مهم و پر اهمیت میشود، و پیمانکار موظف است 0 تا 100 پروژه را طبق خواست کارفرما جلو ببرد.

ماده سازی و طراحی نقشه ها

پس از تعیین هدف ساخت ویلا در دماوند، مرحله بعدی آماده سازی و طراحی نقشه ها و پلان های داخلی و دکوراسیون داخلی ویلا میباشد، که در این بین مهندس معمار برای پلان بیرونی ساختمان یا همان نمای ساختمان مانور بیشتری دارد. در صورتی که نقشه ها همچنان زیر نظر مالک باشد.

مرحله اجرا

بعد از هم نظر شدن مالک، مهندسین معمار و سازنده مرحله اجرا استارت میخورد. در این مرحله پیمانکار با مدیریت هزینه، زمان بندی و همچنین استفاده از متریال مورد نظر کارفرما شروع به پیش بردن پروژه میکند.

نمای ساختمان و محوطه سازی

آخرین مرحله از ساخت ویلا در دماوند مربوط به نمای ساختمان و محوطه سازی ویلا میشود. محوطه سازی ویلا به اندازه قسمت های مختلف ویلا حائز اهمیت است، و این قسمت نیز باید  با توجه به سلیقه و بودجه مالک طراحی و ساخته می شود. محوطه سازی ویلا به قدری المان مهمی است که میتوانیم هزینه جداگانه ای برای این باب در نظر گرفت. بخش های گوناگونی مانند طراحی استخر، نورپردازی و ایجاد فضای سبز اعم از کاشت درخت و گل کاری اطراف ویلا یا استخر، از فاکتورهایی هستند که در لیست کارهای محوطه سازی میتوان در نظر گرفت. 

برای مطلعه بیشتر مراحل ساخت ویلا میتوانید به صفحه ساخت ویلا در سهیلیه مراجعه فرمایید

مدت قرارداد پیمانکاری در طراحی ویلا دماوند

در پیمانکاری یک پروژه نمیتوان زمان قطعی برای طول اجرا در نظر گرفت. چرا که پیمانکاری پروژه طراحی ویلا دوبلکس با ساخت استخر و محوطه سازی دور آن متفاوت است، و هر یک جدول زمان بندی خود را دارند. البته میتوان بعد از مشخص کردن مسیر پروژه زمان ending اجرا را تخمین زد، و به نسبت آن با مالک قرارداد پیمانکاری بست.طراحی ویلا در دماوند

 

خدمات پیمانکاری در ساخت ویلا

تمامی آیتم هایی که در اجرا ویلا در دماوند به حضور شما رسانده شد، در صورتی اصولی پیش خواهد رفت که زیر نظر تیم ماهر و خبره باشند. پیمانکاری ساخت ویلا کاری بسیار پیچیده و دشوار محسوب می شود، زیرا مدیریت و هماهنگی بین اعضای تیم مهندسین معمار و عوامل اجرایی از اهمیت بالایی برخوردار است تا همگی در یک سو فعالیت کنند. یکی از مهمترین عواملی که در ساخت و ساز ویلاها باید به آن اشاره پر رنگی کرد، حضور منابع انسانی در طول پروژه است، مدیریت این افراد زحمت کش در پروژه بسیار مهم هستند و پیمانکار موظف است مزد و مزیت هایی برای ایشان در نظر بگیرد.

دلایل استقبال از طراحی و اجرا ویلا در دماوند

قیمت زمین و ویلا در دماوند نسبتا مناسب تر از سایر مکان های مشابه آن است، به همین دلیل ساخت و ساز در این منطقه با هزینه های کمتری انجام میشود. شما میتوانید یک ویلا با امکانات کامل با قیمتی مناسب داشته باشید، البته قیمت ها در مناطق مختلف متفاوت میباشد.ساخت ویلا دماوند

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن