ساخت ویلا در کردان

ساخت ویلا در کردان یک پروژه پیچیده است که چند مرحله اساسی را در خود جای داده. انجام این مراحل به صورت صحیح و به ترتیب، برای رسیدن به کیفیت مطلوب ضروری است. بنابراین، تمام فرایند ساخت و ساز نیازمند آگاهی از مراحل ساخت خود آن مرحله است. این آگاهی به شما در نظارت بر پروژه ویلا سازی کمک میکند. طراحی و ساخت ویلا در کردان بر خلاف افکار عموم کار سهلی نیست، برعکس ویلاسازی، پروژه سنگینی به شمار می رود. برای دستیابی به طراحی و ساخت با کیفیت بالا، معمار و سازنده باید همکاری کاملی با مالک داشته باشند. گروه مهندسی آرتیا با داشتن سال ها تخصص در زمینه ساخت و ساز و همچنین کادر مهندسین خبره میتواند رویای شما را به سازه مورد نظرتان تبدیل کند.

رایج ترین سازه های ویلایی در کردان

از رایج ترین ویلاهایی که در کردان از گذشته تا به امروز توسط سازندگان و به انتخاب مالکان ساخته میشود میتوان به طراحی ویلا فلت، نیم پیلوت، طراحی ویلا دوبلکس و تریبلکس اشاره کرد، که به اختصار به هر کدام میپردازیم:

ویلا فلت

ویلا فلت که از گذشته تا امروز، از محبوبیت شایانی بین مالکان و سازندگان بهره میبرد، به سازه هایی اطلاق میشود که بعد از ارتفاع یک متر از سطح زمین به شکل یک طبقه با دارا بودن 1 الی 3 اتاق خواب ساخته میشود.

طراحی ویلا در کردان
اجرا ویلا در کردان

ویلا نیم پیلوت

ویلا نیم پیلوت به سازه هایی گفته میشود که فضای اختصاص یافته به اتاق خواب ها به اندازه یک نیم طبقه از بقیه فضاها جدا ساخته میشود، و به وسیله یک راه پله از داخل ساختمان بهم متصل هستند.

ویلا دوبلکس

ویلا دوبلکس که امروزه از پرفروش ترین سازه ها بین ویلاهای کردان است و سلیقه بسیاری از سازندگان و پیمانکاران به شمار می آید، یک سازه با اختلاف طبقه میباشد که با یک راه پله از داخل ساختمان یا بیرون ساختمان دو طبقه را بهم متصل میکند.

طراحی و ساخت ویلا کردان
پیمانکاری ساخت ویلا کردان

ویلاهای تریبلکس

ویلاهای تریبلکس از دسته ویلاهای لاکچری و پرهزینه به حساب می آید، اگر میخواهید یک ویلای لوکس بین ویلاهای کرج (کردان) داشته باشید پیشنهاد ما این نوع ویلا است. این سازه ها 3 طبقه به شکل مجزا ساخته می شود که هر طبقه آن میتواند یک واحد جداگانه به شمار آید.

راهنما ساخت ویلا در منطقه کردان

  • قبل از شروع ساخت، سازندگان و مهندسین معمار باید از سلیقه ساخت مالک مطلع شوند که کارفرما چه نوع ویلایی برای ساخت در نظر دارد که بر اساس آن پیشنهادات خود را با ایشان مطرح کنند.
  • مصالح مورد استفاده در ساخت سازه از سوی سازندگان و پیمانکاران بسیار مهم است، قسمت اعظم هزینه ساخت مربوط به مصالح ساختمان میباشد که از درجه 3 نامرغوب به درجه1 مرغوب تقسیم بندی میشود که مجددا این بخش نیز باید با مالک هماهنگ شود.
  • امروزه مهندسین ناظر عمران به ساخت اصولی سازه نظارت میکنند و در صورت عدم رعایت اصول ساخت و ساز آن را گزارش داده و موجب تخریب قسمتی از سازه میشود که این امر باعث به وجود آمدن هزینه برای مالک میشود. 
  • قبل از طراحی ویلا باید از پیش مواردی چون کابینت، هود، نوع سیستم سرمایش و گرمایش و نوع کفپوش سالن(سرامیک، سنگ، پارکت و غیره)تایین شود.
  • انتخاب منابع انسانی در پیشرفت پروژه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پذیرش نیروی انسانی وفادار و متعهد در مسیر ساخت ویلا بسیار مهم است.

نقش محیط در طراحی ویلا کردان

در اصل ویلا یک نوع زمین و مساحت است. هنگام ساخت ویلا، انتخاب بهترین مکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عنوان صاحب ویلا، هیچ چیز رضایت بخش تر از انتخاب یک سایت خوب در منطقه ایده آل نیست. شما حتی می توانید فاکتور محیطی را هنگام انتخاب مکان مورد نظر خود در نظر بگیرید. ساخت ویلا در کرج و کردان، انتخاب محیط آن یک اولویت شخصی است. با این حال معماران و سازندگان باید مشاوره ای  در این باب به مشتریان خود بدهند، تا از هرگونه پشیمانی حین ساخت و تاثیر منفی جلوگیری شود. 

پیمانکاری ویلا کردان

در مرحله پیمانکاری ویلا کردان، طراحی و ساخت ویلای رویایی شما شروع به ظهور میکند. و این موضوع با تجزیه تحلیل طرح ها، الگوها و جنبه های بصری مختلف آغاز میشود. ارجاعات انجام شده در این مرحله به الزامات تبدیل می شوند، سپس معمار شما ضمن تقسیم پروژه اصلی به فرآیند های مختلف، این الزامات را به دقت ارزیابی میکند. شما باید برای برنامه ریزی ساخت، بودجه و طراحی داخلی تصمیماتی را اتخاذ کنید و طبق آن ها پیشرفت کنید. در این مرحله باید معماری و طراحی داخلی را به طور همزمان انجام دهید.

کیفیت خاک در طراحی ویلا

خاک که پایه معماری دارد در ساخت ویلا از اهمیت حیاتی برخوردار است و از مکانی به مکان دیگر متفاوت می باشد. به عنوان مثال، خاک غنی از رس، بسته به رطوبت تمایل به کوچک شدن یا گسترش می یابد.همه سازندگان قبل از شروع پروژه قسمتی از خاک آن منطقه را به آزمایشگاه داده و نتایج مربوطه را برای ادامه ساخت بررسی میکنند که در صورت ضعیف بودن خاک آن منطقه تصمیم به متوقف کردن پروژه میگیرند. 

 انواع خاک های طبقه بندی شده به شرح زیر است:

  • خاک رس
  • شن وماسه
  • صخره
  • خاک گلدانی
  • زغال سنگ نارس
  • گل و لای

هزینه ساخت ویلا در منطقه کردان

برای ساخت ویلا در این ناحیه نمی توان قیمت ثابتی را در نظر گرفت چرا که فاکتورهای بسیاری در هزینه ساخت دخیل است. یکی از عواملی که تاثیر بسزایی در هزینه ساخت دارد مساحت زمینی است که پروژه  در آن استارت میخورد؛ این مورد در برگیرنده هزینه هایی همچون محوطه سازی زمین و همچنین خوده سازه است. یکی دیگر از موردهایی که در برآورد هزینه تاثیر مستقیم دارد، بخش مصالح و متریال مورد استفاده در ساخت است. به این نحو که هر چه مصالح مرغوب تری را برای پروژه انتخاب کنیم به همان میزان هزینه ساخت ویلا در کردان بیشتر میشود.

 

پیمانکاری ویلا کردان

در مرحله پیمانکاری ویلا کردان، طراحی و ساخت ویلای رویایی شما شروع به ظهور میکند. و این موضوع با تجزیه تحلیل طرح ها، الگوها و جنبه های بصری مختلف آغاز میشود. ارجاعات انجام شده در این مرحله به الزامات تبدیل می شوند، سپس معمار شما ضمن تقسیم پروژه اصلی به فرآیند های مختلف، این الزامات را به دقت ارزیابی میکند. شما باید برای برنامه ریزی ساخت، بودجه و طراحی داخلی تصمیماتی را اتخاذ کنید و طبق آن ها پیشرفت کنید. در این مرحله باید معماری و طراحی داخلی را به طور همزمان انجام دهید.

تمامی المان هایی که برای طراحی و ساخت ویلا گفته شد همگی به رعایت اصول توسط پیمانکار بستگی دارد. به طوری که در صورت انتخاب پیمانکار ضعیف و بدون سابقه درخشان میتواند ضررهای مالی جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

اگر میخواهید ویلایی رویایی و دلخواه با سبک و سیاق شما در منطقه کردان داشته باشید با شماره هایی که در اختیار شما گذاشته ایم تماس حاصل فرمایید.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن