ساخت ویلا در سهیلیه

گر به دنبال یک منطقه خوش آب و هوا برای ویلا خود می گردید، ساخت ویلا در سهیلیه بهترین مکان برای این موضوع است. سهیلیه با دارا بودن آب و هوای ایده آل، خاک مرغوب برای کشاورزی و آب نسبتا فراوان در این منطقه، این ناحیه از کرج را به انتخابی مناسب برای سازندگان و پیمانکاران و در نهایت برای مالکین محترم تبدیل کرده است. شرکت مهندسی آرتیا با دارا بودن سال ها تجربه در امر ساخت و ساز و همراه داشتن مهندسین خبره و ماهر شما را در ساخت ویلا رویایی خود در این منطقه یاری میکنند.

قیمت زمین در ساخت ویلا سهیلیه

اگر در صدد خرید یک قطعه از زمین در منطقه سهیلیه هستید باید بگوییم که قیمت زمین ناحیه به ناحیه در سهیلیه بسیار متفاوت است. به عنوان مثال قیمت زمین در روستای زعفرانیه نسبت به روستای سرخاب بسیار متفاوت است و هزینه خرید در این روستا به مراتب بالاتر از بقیه روستاهای اطراف خود است.وجود باغ ویلاهای لوکس، ساخت و طراحی ویلا دوبلکس، تریبلکس و گران قیمت نیز تاثیر مستقیمی روی قیمت زمین این روستا گذاشته است، اگر به دنبال ساخت ویلا گران قیمت و لاکچری هستید این منطقه انتخاب شماست. همچنین وجود امتیازاتی مانند آب، برق و گاز در زمین به قیمت آن می افزاید. اما در کل قیمت این منطقه نسبت به مناطق دیگر در اطراف تهران و کرج مناسبتر و اقتصادی تر است.

سرمایه گذاری در ساخت ویلا کرج(سهیلیه)

طراحی ویلا در سهیلیهکارفرمایان محترم اگر به دنبال سرمایه گذاری مطمئن هستید، ساخت ویلا در سهیلیه کرج یکی از بهترین گزینه ها برای این امر است. امروزه که ارزش زمین، ملک و باغ روز به روز در حال افزایش است، سرمایه گذاری در این بخش به خصوص ساخت ویلا و باغ ویلا یک راه ایمن به شمار می آید. چرا که شما میتوانید با ساخت ویلا در سهیلیه هم اوقات خوشی را در یک منطقه خوش آب و هوا و به دور از هر نوع آلودگی در شهر داشته باشید، هم آن را به عنوان سرمایه در صورت نیاز مالی در نظر بگیرید. شما میتوانید بسته به هزینه ای که در حین ساخت متقبل می شوید از ویلا لوکس گرفته تا طراحی ویلا فلت معمولی سرمایه گذاری کنید، اما باید قدرت خرید مردم را نیز در نظر بگیرید که در صورت نیاز به فروش مردم بتوانند در خرید ویلای شما سهیم باشنند. پیشنهاد ما برای ساخت ویلا در سهیلیه انتخاب متراژ زمین بین 200 متر تا 300 متر است.

مراحل ساخت ویلا در سهیلیه کرج

جواز ساخت

برای ساخت و ساز ملک (ویلا) باید جواز ساخت از سوی شهرداری را در دست داشته باشید. به این شکل که مالک می بایست اصل و کپی سند ملک بعلاوه اصل و کپی شناسنامه خود به همراه درخواست به شهرداری ارسال فرماید.

گزارشات مامور شهرداری

بعد از درخواست جواز ساخت یک نفر کارشناس از سمت شهرداری به زمین شما مامور میشود تا ملک شما را بررسی و گزارشات خود را برای شهرداری تحویل دهد.

بررسی زمین

پس از مطالعات گزارش کارشناس شهرداری این ارگان به بررسی نوع زمین می پردازد تا ببیند زمین برای ساخت و ساز مناسب است یا خیر.

طراحی پلان

پس از تایید زمین برای ساخت ویلا، شما اجازه طراحی پلان ویلا از سوی شهرداری را دارید.

ارسال نقشه ها به شهرداری

سپس یک مهندس معمار مشغول به طراحی پلان ساخت ویلای شما میشود، و بعد از اتمام دوره طراحی، نقشه ها به شهرداری ارسال میشوند تا پلان های طراحی شده طبق ضوابط و استاندارد های شهرداری باشد.

اخذ پروانه

پس از تایید نقشه های سازه از سوی شهرداری، حال نوبت به اخذ پروانه و مجوز ساخت است. برای این منظور شما باید عوارض زمین که بسته به متراژ زمین متغیر است، پرداخت کنید.

عقد قرارداد

اکنون نوبت ساخت ویلا فرا رسیده است، و شما با عقد قرارداد با یکی از شرکت های مهندسی شروع به ساخت ویلا خود در منطقیه زیبای سهیلیه کنید.

اجرای ویلا در سهیلیه

نکات مورد توجه:

  • بعد از به پایان رسیدن ساخت سازه شما در سهیلیه موظف هستید گزارشی تحت عنوان پایان کار را به شهرداری اطلاع و تحویل دهید تا مامور شهرداری پس از بررسی ویلا شما امتیازات آب، برق و گاز را در دستور کار قرار دهد.
  • بعد از اتمام پروژه برای اخذ مدارک پایان کار رسمی از سوی ارگان شهرداری، موظف هستید سند و تمامیه مدارک مالکیت زمین و ویلا را به این سازمان ارائه دهید تا پایان کار رسمی ساخت را از شهرداری تحویل بگیرید.
  •  برای اخذ برگه پایان کار سازندگان محترم می بایست در طول ساخت از اصول و قوانین مشخص شده از طرف شهرداری، تخطی نفرمایند.
  • در انتها برای اخذ سند ملک باید برگه پایان کار صادر شده از شهرداری را به یکی از شعب دفاتر ثبت سند برده و اقدام به تحویل سند ملک کنند.

دریافت سند پس از ساخت ویلا سهیلیه

بعد از اتمام پروژه ساخت یک نفر از سوی شهرداری برای بازدید از ویلا شما مامور میشود تا فاکتور های عمل به قوانین و ضوابط در استاندارد های شهرداری را تایید و به آن ارگان ارسال کند. بعد از ارسال گزارش به شهرداری یک برگه حاوی پایان کار برای مالک ارسال خواهد شد، که توسط آن برگه پایان کار مالک ویلا اقدام به اخذ سند رسمی از سوی شهرداری میکند.طراحی و ساخت ویلا در سهیلیه

پیمانکار ساخت ویلا سهیلیه کرج

ساخت ویلا و باغ ویلا یک پروسه زمان بر و پیچیده است. همچنین پروسه ساخت ویلا کاملا باید با سلیقه مالک پیش رود. پیمانکار ساخت می بایست هر لحظه با کارفرما در ارتباط بوده و سلایق و انتخابات کارفرما را در ساخت سازه اعمال کند. گروه و شرکت مهندسی آرتیا پیمانکاری متعهد به اصول و خواست های مالکین محترم به داشتن ویلای مدرن یاری و شما را  در ساخت ویلا سهیلیه کمک و همراهی خواهد کرد.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن