ساخت استخر در تهران

ساخت استخر در تهران یکی از خدمات گروه مهندسی آرتیا می باشد که برای کارفرمایان ساکن شهر تهران و اطراف این شهر آماده شده است. طراحی استخر در تهران به دلیل امکاناتی که در این شهر وجود دارد، سریعتر از دیگر مناطق انجام میگیرد. اجرا استخر در تهران شامل انواع استخر بتنی، استخر وینیل و استخر فایبرگلاس می شود. تیم متخصص آرتیا آماده ارائه خدمات ساخت استخر در سراسر ایران می باشد و می توانید از خدمات ساخت استخر این مجموعه در تمامی شهر ها استفاده کنید.

pool in Tehran

طراحی و ساخت استخر در تهران

اگر در شهر تهران یا اطراف تهران زندگی می کنید و به تازگی قصد ساخت استخر در تهران را گرفته اید، باید بگوییم که تصمیم شما بسیار به جا می باشد. داشتن یک استخر خانگی یا استخر در ویلا می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد و یک ارزش افزوده برای ملک شما به شمار می رود. ساخت استخر در ویلا بسیار رایج است و این موضوع نیز علاوه بر مزایای تفریحی می تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد.
در نظر داشته باشید که اگر ویلا نداشته باشید برای دریافت خدمات 0 تا 100 طراحی ویلا به همراه طراحی استخر می توانید باز هم روی پیمانکاران ساخت استخر در تهران آرتیا حساب باز کنید و خدمات مورد نیاز خود را از این مجموعه دریافت کنید. تیم آرتیا در تمام مراحل طراحی استخر تهران، کارفرما را در جریان فعالیت های انجام گرفته قرار میدهند و در صورت نیاز می توانید تغییرات مورد نظر خود را برای سازه ها اعمال کنید.

اجرا انواع استخر در شهر تهران

اجرا استخر خانگی در تهران

استخر خانگی یکی از پرکاربردترین نوع استخر های ساخته شده در مجموعه آرتیا می باشد که بسیاری از مشتریان این نوع استخر را برای محیط های خانگی خود ترجیح می دهند. یک استخر خانگی دارای طراحی زیبا به همراه محیط سازی می باشد و معمولا طول و عرض متناسب با محیط شما دارد. همچنین برای زیبایی در اجرا استخر خانگی تهران می توان نورپردازی و آبنما های مختلف را نیز در استخر تعبیه کرد.

اجرا استخر در تهران
طراحی استخر در تهران

ساخت استخر ویلایی تهران

استخر های ویلایی را بیشتر در خانه های ویلایی یافت می کنید. این استخر ها نیز می توانند با استفاده از متریال های مختلفی تولید شوند و همین موضوع نیز باعث شده تا دست کارفرما برای طرح و مدل استخر ویلایی در تهران بسیار باز باشد و انتخاب های گسترده ای برای این موضوع وجود داشته باشد. استخر های ویلایی معمولا عمق زیادی ندارند و برای تفریح آخر هفته خانواده ساخته می شوند. از نظر ساختار بیشتر این استخر ها از نوع استخر 4 فصل هستند و می توانید همیشه دمای آب را بر روی دمای مورد نیاز خود تنظیم کنید و این موضوع یک مزیت بسیار عالی برای استخر های ویلایی به شمار می رود.

اجرا استخر برای باغ

در صورتی که قصد راه اندازی استخر برای محیط هایی مانند باغ را داشته باشید، باید از خدمات ساخت استخر باغی در تهران استفاده کنید. این نوع استخر ها معمولا برای نگهداری آب و آبیاری درختان و دیگر گیاهان باغ مورد استفاده قرار می گیرند و نیازی به سیستم گرمایش، محیط سازی و نورپردازی ندارند. همین موضوع نیز باعث شده تا هزینه ساخت استخر در تهران برای این نوع استخر ها کاهش پیدا کند.
این نوع استخر ها به استخر های کشاورزی نیز معروف هستند و می توانید آنها را در نزدیکی زمین های کشاوری نیز برای آبیاری گیاهان اجرا کنید.

طراحی و ساخت استخر تهران
پیمانکاری استخر خانگی تهران

ساخت استخر چند منظوره در تهران

ساخت استخر در تهران بسیار رایج است، اما برخی از کارفرمایان نیاز به یک استخر با امکانات شخصی سازی شده دارند. برای مثال در برخی از ویلا ها نیاز به استخر روباز می باشد، اما طراحی استخر روباز در تهران ممکن است آلودگی های زیادی را به سمت آب هدایت کند و به همین دلیل نیاز در برخی از شرایط نیاز به استخر مسقف در این محل های به وجود می آید.
استخر های چند منظوره می توانند این دارای سقف های متحرک باشند یا امکانات شخصی سازی شده بر اساس نیاز های کارفرما را در اختیار ایشان، قرار بدهند و همین موضوع نیز باعث شده تا ساخت این نو استخر طرفداران زیادی داشته باشد.

پیمانکار طراحی استخر در تهران

گروه مهندسی آرتیا پیماینکار اجرا استخر در تهران می باشد که ساخت استخر روباز در تهران، ساخت استخر در غرب تهران و دیگر مناطق را برای مشتریان با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه انجام می دهد. این مجموعه با سابقه طولانی که در زمینه ساخت استخر دارد، می تواند بهترین طرح ها را با توجه به محیط مورد نظر شما ایجاد کند و در سریعترین زمان با همکاری مجریان متخصص، طراح های ایجاد شده را به اجرا در بیاورد.

تعرفه ساخت استخر در تهران

قیمت ساخت استخر بر اساس متراژ استخر محاسبه می شود و معمولا باید اطلاعات کاملی در مورد وضعیت زمین، متراژ استخر، نوع استخر مورد نظر کارفرما و …. داشت تا بتوان در مورد هزینه اجرا استخر تهران به صورت دقیق اظهار نظر کرد. برای دریافت هزینه دقیق پروژه می توانید با تلفن های دفتر آرتیا در تماس باشید تا مشاوران ما اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار دهند. به صورت کلی هزینه های ساخت استخر به موارد زیر بستگی دارد:

خدمات طراحی استخر در شهر تهران

گروه مهندسی آرتیا به صورت تخصصی خدمات طراحی استخر در تهران را انجام می دهد. در صورتی که نیاز به دریافت خدمات ساخت استخر دارید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و خدمات مورد نیازتان را از این مجموعه دریافت کنید. مجموعه آرتیا به تیم های مجرب در سراسر ایران آماده ساخت سازه های مختلف در سراسر ایران از جمله شهر تهران هستند.

سوالات متداول

اگر استخر سازه بتنی باشد فصل اجرای آن در زمان ساخت تاثیر گذار است. همچنین ابعاد استخر نیز تاثیر مستقیمی روی زمان صرف شده دارد. اما به طور کلی میتوان 45 روز الی 60 روز برای ساخت استخر زمان تعیین کرد.

هزینه ساخت استخر در تهران به موارد بسیاری بستگی دارد به عنوان مثال، سیستم گرمایشی، تصفیه آب استخر، احداث سرویس حمام و نوع سازه استخر بر هزینه ها تاثیر گذار است.

برای پاسخ به این سوال باید چند جهت را در نظر گرفت اگر استخری منعطف میخواهید استخر های با جنس فایبرگلاس و وینیل پیشنهاد مجموعه آرتیا می باشد اما اگر تداوم استخر برای کاربران مهم باشد استخر های سازه بتنی انتخاب خوبی است. 

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن